Stichting Stap In is een initiatief van Transvision. Transvision is uitvoerder van het landelijke Valys vervoer. Naast het Valys taxivervoer biedt Transvision mogelijkheden om de taxi te combineren met de trein. Omdat dit voor veel reizigers een nieuwe ervaring is, wordt de mogelijkheid geboden om onder de begeleiding van een Valys Ambassadeur te reizen met de trein.

Stap In is de vrijwilligersorganisatie waar vrijwilligers actief zijn als Valys Ambassadeurs. Onze Valys Ambassadeurs helpen ouderen en mindervaliden om zelfstandig en met een vertrouwd gevoel te reizen in het Openbaar Vervoer. Dit doen wij onder andere door mee te reizen met de reiziger in de trein en zorg te dragen voor een informatieve, aangename en veilige reis voor de klanten van Valys.